טיפול פנים בטכנולוגיית RF

טיפול RF ( גלי רדיו ) בשילוב אור ביו אנרגטי למיצוק העור ויצירת קולגן וחומצה היאלורונית בעור

מכשיר אפולו דואט

מכשיר אפולו דואט גלי רדיו RF פרקשיונל

מכשיר המשלב אלקטרופורציה ויונופורז
מהות הטכנולוגיה: שיטה פיזקאלית של החדרת חומרים ומעבר מולקולות ( כגון חומצות אמינו,פפטידים,מלחים, מנירלים. אנטי אוקסידנטים מסיסי מים וויטמין C ) דרך הממברנה הדו-לפידית של השכבה הקרנית וממברנת התא, וזאת באמצעות שימוש בפולסים חשמלים במתח גבוהה.

השפעת הטכנולוגיה על העור
האלקטרופוגציה (פולס חשמלי ) גורמת לעלייה במוליכות החשמלית של ממברנה ושינוי במבנה הליפידים של המחסום האפידרמאלי, שיבושים במולקולות שומניות (פוסט לפידים, וסרמידים ) ויצירת מיקרו תעלות יזומות. המיקרו תעלות נוצרות ומתהוות כשהמתח החשמלי לאורך קרום התא או מחסום שכבה הקרנית מגיע לנקודת השיא מבלי לגרום לפירוקו של הקרום או לשינוי במחסום הביולוגי של העור. דרך התעלות שנוצרו חודרים לעומק העור חלקיקים של חומרים חיוניים המגבירים את ההידרציה ( לחות) ומשפרים את המטבוליזם של התאים ותפקוד העור.

הטיפול מתאים לכל סוגי העור ולכל מצבי העור ממצבים קיצוניים של עור מיובש ומגורה, דלקתי כמו: אקנה, סבוריאה, רוזיציאה, וכן לעור בוגר בעל קמטים לצורך מיצוק והחייאת העור. האלקטרופורציה מהווה טיפול אנטי איג'ניג  מ ו ש ל ם לעור וניתן לשלבה גם בטיפולי הבהרה ולעור אנמי וחסר חיות.
אין הגבלה בטיפולים.
ניתן לבצע טיפול פעם בשבוע במצב של עור מגורה, ממולצת סדרה של 6-8 טיפולים לפי חומרת הבעיה / או מטרת הטיפוליות. יש להמשיך פעם בחודש כטיפול תחזוקתי.
הטיפול אינו מתאים לאנשים שמורכב בגופם מכשיר אלקטרוני כלשהו וכן עם רגישות לזרם חשמלי.

טכנולוגיית RF
גלי רדיו ממוקדים – פרקשנל

מהות הטכנולוגיה
טכנולוגיה המבוססת על שימוש בקרינה אלקטרומגנטית שנוצרות בין אלקטרודות חיוביות ושלליות בתדר גלי רדיו, בזמן חדירתה לעור מתרחש תהליך המרת האנרגיה של גלי הרדיו לחום עד לטמפרטורות גבוהות בין 60-80 מעלות ובין 80 -120 מעלות וכך נוצרות תעלות שרופות ותעלות שלמות של רקמת הדרמיס ואבלציה (אידוי הרקמה) ותרמו קואגולציה (הקרשת חלבון ותהליך דלקתי שמערכת החיסון מיד מתקנת).
על ידית העבודה יש כמות גדולה של נקודות יציאת האנרגיה שמטרתם יצירת הרס ובנייה מחדש של העור.

השפעת הטכנולוגיה על העור
המקומות שעברו הרס כתוצאה מפיעלות גלי רדיו הממוקדים (פרקשנל) יעברו תהליך של ריפוי דרמלי על חשבון תעלות שלמות , במהלך הריפוי באיזור המטריקס דרמלי , נבנים סבי קולגן אלסטין וחומצה היאלטרונית חדשים .בסוף הריפוי מתקבל עור מתוח ומוצק.

למי מתאים הטיפול ולאלו מצבי עור
1 – אנטיאייגינג לגילאי 40 + לצורך תיקון מטריקס דרמלי – על מנת להחזיר לעור תכונות של מיצוק, הידוק, וטקסטורת עור אחידה, כמות הטיפולים תקבע בהתאם למצב העור.
כל טיפול יעשה אחת לחודש לאחר החלמה מלאה של העור.
2- למטופלים עם סימני פוסט אקנה וצלקות: מתאפשר לאחר הפסקה ממושכת של לפחות שנתיים מהתפרצות אקנה אחרונה. נדרשת סדרת טיפולים אחת לחודש עד לריפוי ושיקום רקמת העור.

🔹️לקוחות עם נטייה לפיגמנטציה חובה בשימוש מדכא מלנין
🔹️ לאחר הטיפול צפויה אדמומיות ונפיחות בעור שחולפות תוך 3/4 ימים
🔹️אין לבצע פעילות גופנית 24 שעןת שלאחר הטיפול
🔹️ חובה בשימוש מוצרי לחות והגנה נגד שמש